Představení společnosti


Od založení firmy v roce 1995 je naše činnost spojená s výrobky pro malé děti. Na začátku jsme provozovali prodejnu s kočárky v Příbrami a už v roce 1996 jsme představili první velkoobchodní kolekci, kterou jsme začali každý rok obměňovat a postupně rozšiřovat. Rozvoj firmy byl znatelný i v maloobchodě. Vedle příbramské prodejny jsme v následujících letech otevřeli ještě další 3 obchody s dětským zbožím. Čím více firma rostla, tím rychleji se blížilo jedno zásadní rozhodnutí: maloobchod nebo velkoobchod? Zvítězila druhá varianta a s ní začala nová etapa v historii firmy.

První velkoobchodní nabídky byly postaveny na polských značkách kočárků. Český trh byl hladový, poptávka převyšovala nabídku. Na první pohled vše vypadalo dobře, ale my jsme se začali stále častěji setkávat s jednou komplikací. Od prodejců i koncových zákazníků jsme k výrobkům dostávali náměty na vylepšení, které jsme nemohli zužitkovat, protože většina dodavatelů nechtěla u výrobků nic inovovat. A tak jsme stále více přemýšleli o vlastní značce. Myšlenky jsme postupně uskutečňovali a v roce 2007 jsme představili novou českou značku Babypoint spolu s prvním výrobkem – židličkou Fábula. Postupem let se nabídka naší značky tak rozrostla, že jste ji mohli vidět u většiny českých prodejců. A k tomu jsme ji vyváželi do Polska, Slovenska, Maďarska a dalších skoro 10 států východní Evropy.

Vedle navrhování a zadávání výroby vlastních kolekcí jsme začali velkoobchodní nabídku rozšiřovat o zahraniční značky, které se nám zdály být něčím zajímavé. Jako například norská značka BeSafe, kterou zastupujeme od roku 2010. V té době věřila protisměrnému cestování malých dětí v autech jen malá skupina lidí. Podobné to bylo i o rok později s německou značkou TFK. V té době byl trh s outdoorovými kočárky teprve v plenkách. Postupně jsme do naší nabídky získali několik dalších zajímavých značek: německý Lässig, holandskou značku Nuna nebo značku Emmaljunga ze Švédska. Růst jejich prodejů nám začal ukazovat jeden negativní dopad, který se plně projevil po získání zastoupení anglické značky Joie. Protože jsme našimi finančními možnostmi ani kvalitou a šíří nabídky nebyli schopni konkurovat těmto velkým celosvětovým hráčům, museli jsme postupně začít utlumovat vlastní značku Babypoint.

Jak shrnout naši současnost? V Čechách a na Slovensku zásobujeme kolem 200 smluvních prodejen. Ve středočeských Konětopech u Milína provozujeme firmu s dostatečnými skladovacími prostory a naše nabídka je postavena na kvalitních značkách. Převážnou část sortimentu máme skladem, takže žádný zákazník nemusí na ten svůj výrobek dlouho čekat. Dobudovali jsme sklad náhradních dílů a tím ještě zvýšili úroveň fungování našeho servisního oddělení. Počet zaměstnanců sice nepřesahuje počet 20 lidí, ale díky jejich pracovnímu nasazení patříme v České republice i na Slovensku mezi přední dodavatele dětského zboží.