Zpět na úvodní stránku
Česky English NÁVOD OBCHODNÍ PODMÍNKY REKLAMAČNÍ ŘÁD O SPOLEČNOSTI KONTAKTY ZASLÁNÍ DOTAZU Přizpůsobí stránku pro tisk. Klávesová zkratka "3(š)".
VYHLEDÁVÁNÍ
 
 
  VYHLEDÁVACÍ FILTR Vyhledávací filtr je vypnut. AKTIVACE / DEAKTIVACE FILTRU - Klávesová zkratka "5".
KATALOG
Zobrazit vše
ŽIDLIČKY
POSTÝLKY
AUTOSEDAČKY
GOLFOVÉ HOLE
KOČÁRKY
OSTATNÍ
ANKETA
 
 
Jak jste se o nás dozvěděli?

 
z tištěné inzerce
(37%)
z internetové reklamy
(8%)
z Facebooku
(11%)
z výstav
(8%)
z prodejen
(8%)
z uživatelských recenzí
(7%)
od známých
(8%)
používám vaše výrobky
(7%)
znám vás
(7%)

KONTAKT
 
Babypoint s.r.o.
Konětopy 62
262 31 Milín
ČR

Tel:  +420 318 691 416
Fax: +420 318 691 461

 
  www.babypoint.eu  
  velkoobchod@babypoint.eu  

INFORMACE - REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

MALOOBCHODNÍ REKLAMAČNÍ ŘÁD
________________________________________

  1. Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího nejpozději však do dvou pracovních dnů po převzetí zboží.


  2. Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem www.babypoint.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci telefonicky, osobně, písemně nebo e-mailem.


  3. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese: Babypoint s.r.o., Konětopy 62, 262 31 Milín nebo na e-mailové adrese: servis@babypoint.eu. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo daňového dokladu, název zboží, podrobný popis závady a popis toho jak vznikla.


  4. Do třech pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1, 2 a 3 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, prodejny prodávajícího nebo autorizovaný servis apod.).


  5. Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad a záruční list.


  6. V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je zákazník povinen zboží zabalit do originálního obalu. V případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere současně na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.

  7. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.


  8. Prodávající nepřebírá zodpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.


  9. V případě že zboží, které zákazník reklamuje, nemá vadu nebo se na něj záruka nevztahuje, je zákazník povinen před převzetím zboží uhradit náklady spojené s dopravou a vyřízením reklamačního procesu.
 
     
 
Copyright © 2016, TROELL s.r.o. všechna práva vyhrazena.  Optimalizováno pro Internet Explorer 10.